Beallairmín, An Chéim, B.Á.C. 18

gaelscoil@taobhnacoille.ie

+353 1 2950000

CórfhéileCórfhéile

Márta 2018

Tá cultúr ceoil breá láidir i nGaelscoil Thaobh na Coille le scaitheamh maith de bhlianta anuas agus ní haon eisceacht é grúpa ceoil na bliana seo.

Ar an gCéadaoin, 7ú Márta, sheinn 68 ceoltóir, idir   bhuachaillí agus chailíní ó R4 go R6, ar stáitse san Ionad Náisiúnta Cispheile i dTamhlacht don fhéile ceoil do bhunscoileanna, Córfhéile.

Sheinn an grúpa ceoil ceithre fhonn traidisiúnta i bhfoirm chóirithe le réimse leathan uirlisí, sin iad: an fheadóg stáin, an fheadóg mhór, na píobaí uilleann, an fhidil, an chruit, an bosca ceoil agus an consairtín. Sheinneadar le binneas, aibíocht agus le spiorad agus táimid an-bhródúil go deo as an díogras ‘is an dua atá le feiceáil  go smior sna ceoltóirí óga seo. Mo cheol iad uilig!

Buíochas leis na múinteoirí ar fad a oibríonn leis an mBanna Ceoil scoile agus buíochas speisialta leis an Múinteoir Oisín Mac Muiris a rinne cóiriú ar na foinn don chur i lathair ag Córfhéile i mbliana.


Márta 2018

Since the very beginning traditional music has been an integral part of the culture of Gaelscoil Thaobh na Coille and the school’s Banna Ceoil has gone from strength to strength since then.

This year’s Banna ceoil  is no exception. On Wednesday the 7th of March 68 musicians, girls and boys from R4 to R6 took to the stage in the National Basketball Arena in Tallaght for Córfhéile, a music festival for primary school children.

The banna ceoil played 4 traditional tunes arranged for a wide range of instruments, that included: tin whistles, flutes, uileann pipes, fiddles, a harp, button accordions and concertinas. The children played beautifully, with passion and spirit and we are    extremely proud of the diligence and hard work the children put into their music. Well done to all.

Míle buíochas to all the múinteoirí who work with the banna ceoil on an ongoing basis and a special go raibh maith agat to An Múinteoir Oisín Mac Muiris who arranged the pieces for this Córfhéile performance.